Khamis, 2 Julai 2015

Bismillah hir Rahma nir Rahim

Wajar diterima bahawa blog ini adalah titik mula saya mencatat sebagai pemblog yang mempunyai hak cipta yang sewajarnya telah diketahui mempunyai pemeliharaan hak karya oleh undang-undang digital apabila saya masih belum membukukannya.

Pendaftaran ke akaun hotmail ini telah dibuat semenjak 18 Febuari 2006 dengan menggunakan nama tejathanaif atas nama sebenar saya Lelawati binti Mohd Ali, seorang wanita yang telah berkahwin yang berketurunan melayu, beragama islam dari mazhab sunni dan berasal dari Selangor, Malaysia.

Saya menulis blog ini sewaktu berada di Qatar di mana pada ketika itu suami saya telah menyewa salah sebuah apartment di Matar Qadeem.

Saya menulis blog ini tanpa bantuan sesiapa dan tidak mengupah sesiapa untuk menulis bagi pihak saya.Dan pada pertengahan tahun 2015 ini genab sembilan tahun saya menjadi pemblog.

Untuk kesekian kalinya saya berharap keterangan ini dapat diterima dan agar tidak wujud lagi pertindihan hak milik yang upaya mencemarkan hubungan baik saya dengan mereka yang mengenali saya secara peribadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan